Update: Renault Commercial Roumanie confirmă ieşirea Nissan din portofoliu, începând cu S2 2025. La nivel mondial Nissan ar vrea un parteneriat cu Honda
Renault Commercial Roumanie, divizia de vânzări a Grupului Renault în România, rămâne din 1 iunie 2025 fără marca Nissan în portofoliu, după aproape 25 de ani de când marca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Update: Renault Commercial Roumanie confirmă ieşirea Nissan din portofoliu, începând cu S2 2025. La nivel mondial Nissan ar vrea un parteneriat cu Honda
- Armata Română semnează cu Otokar pentru furnizarea a 1.059 de autovehicule 4x4 tactice blindate de tip uşor COBRA II, într-un contract de 857 mil. euro. Peste 700 dintre acestea vor fi fabricate în România
- Managerii prevăd creşteri de preţuri în construcţii, comerţ şi servicii în următoarele 3 luni
- Călin Matei, CEO al Groupama: Piaţa noastră pare să fie mereu marcată de provocări, aşa a fost şi anul acesta, dar eu privesc cu optimism viitorul. Orice însănătoşire vine cu suişuri şi coborâşuri. România trebuie să fie mai asigurată
- Air France poartă discuţii pentru achiziţia a 20% din Air Europa