Wizz Air explică modul în care se ajunge la întârzieri în lanţ: „Dacă primul zbor are probleme, atunci toate vor avea. Pot fi în jur de şase zboruri cu un avion în timpul zilei şi se termină seara târziu”
Supraaglomerarea aeroporturilor şi lipsa de personal din industrie, mai exact a controlorilor de trafic şi a personalului din aeroporturi, duce la întârzieri, susţine Mauro Peneda,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CRRC din China aduce locomotive de manevră avansate în Ungaria
- Lucrări majore de renovare a 14 linii de cale ferată anunţate în Ungaria
- Chinezii renunţă la producţia din Tychy, Polonia
- Chiar în ziua victoriei lui Trump, Germania a interzis primirea navelor ruseşti cu GNL
- Fondul de private equity Booster Capital, cofondat de doi foşti executivi din Oresa si alţi doi din Enterprise Investors, a strâns 100 de milioane de euro pentru a investi în IMM-urile din România şi din regiune