ZF Live. Radu Dinescu, preşedinte, UNTRR: Ni s-a deschis uşa Schengen şi, din păcate, nu putem să intrăm pe ea cu camioanele. Controalele se vor face tot la frontiere, pentru că n-avem spaţii special amenajate pe reţeaua naţională de drumuri
Intrarea României în spaţiul Schengen ar putea dubla, în câţiva ani, contribuţia industriei transporturilor, de 7,8 miliarde de euro în 2023. Însă, pentru a atinge potenţialul de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia balanţei din transporturi
- ZF Analiza de luni: „Aşteptăm de doi ani vestea intrării în Schengen terestru. Va susţine exporturile“
- ABEE din Belgia construieşte o fabrică de baterii EV în Macedonia de Nord
- Poşta britanică primeşte o amendă de aproape 13 milioane de euro pentru întârzieri în livrări
- Cetăţenii europeni nu pot trece liber prin Uniunea Europeană de la un capăt la altul. Temporar, Schengen nu mai este spaţiu de liberă circulaţie. Peste 120.000 de maghiari muncesc şi trăiesc în Austria, unde primesc salarii duble faţă de cele de acasă. Câ