Opinie Cristian Hostiuc, director editorial ZF
Am ajuns într-o situaţie paradoxală: România, românii au bani dar nu au suficiente oportunităţi de investiţii, aşa că antreprenorii preferă să-şi ţină banii la bancă, în titluri de stat sau să investească în afară. Guvernul ucide iniţiativele antreprenoriale private prin creşterea birocraţiei statului, prin dobânzile mari pe care le oferă pentru creşterea cheltuielilor publice
În anii ’90, după căderea comunismului şi apariţia capitalismului, s-a deschis o nouă lume: România avea oportunităţi, dar nu avea bani.
Acum România are bani, şi încă foarte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Direcţia de Private Banking a Raiffeisen Bank România a depăşit în 2024 pragul de 1 miliard de euro în produse de investiţii, iar activele în administrare au trecut de 1,7 miliarde de euro
- Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui împrumut de aproape 55 mil. euro în România şi a unui împrumut de 275 mil. euro în Spania, pentru susţinerea investiţiilor
- Calendarul obligaţiilor fiscale pentru luna aprilie 2025: Care sunt obligaţiile fiscale pe care le au contribuabilii în această lună
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească