ZF Tendinţe în piaţa rezidenţială
Anca Nuţiu, BRD Groupe Société Générale: Lipsa economisirii timpurii se vede în profilul clientului şi în costul finanţării
Românii continuă să acceseze credite imobiliare destul de târziu, vârsta medie a celor care apelează la o astfel de finanţare trecând în mod constant de 35-36 de ani, semn că obiceiul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Oradea, poartă către vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum a ajuns Iosif Pazuric din fotograful complexului studenţesc unul dintre cei mai puternici antreprenori din agrobusiness? „Eu am un defect, nu pot să nu fac investiţii. Dacă exist
- Dorian Petrovici, BT: Plăţile cu cardul de credit sunt mai sigure decât cele prin ordin de plată sau de pe cardul de debit. Cardul este primul lucru pe care clientul trebuie să-l aibă în relaţia cu un furnizor de plăţi
- GEN Z SONDAJE. Viitorul este fără card sau cum a devenit telefonul cel mai bun prieten inclusiv pentru plăţi?
- Vizibilitatea devine aurul IMM-urilor. Alexandra Arsene, director IMM, Raiffeisen Bank România: Obiectivul principal al noului proiect FactoryLab este de a oferi vizibilitate şi expunere comunităţii existente de antreprenori pe care banca i-a finanţat la
- Inflaţia anuală IPC şi dobânda de politică monetară în România, ţările din regiune, Marea Britanie, zona euro şi SUA