Banca Transilvania rămâne pe locul 3 în clasamentul celor mai puternice branduri bancare din lume şi urcă pe poziţia 225 ca valoare. În topul global apar şi BCR şi BRD
Banca Transilvania rămâne pe locul 3 în clasamentul celor mai puternice branduri bancare din lume şi urcă pe poziţia 225 ca valoare, estimată la 955 milioane de dolari, în creştere cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân
- S-a mai domolit viteza. Piaţa RCA a crescut cu 7%, la aproape 10 mld. lei în 2024
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. New name, who dis: de ce apelează unele businessuri la schimbări de nume şi cât de greu intră în rutina clienţilor noua identitate?
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 19 martie 2025
- ZF IT Generation. Investor Watch. Alexandru Bogdan, CEO, Roca X: Lipsa investiţiilor în early-stage va crea un gol în dezvoltarea ecosistemului în 2-3 ani