Radiografia creditării la BRD. Cât sunt creditele ipotecare, de consum şi cele corporate în bilanţul băncii cu capital francez? Ce sectoare corporate creditează mai mult banca?

BRD are 60% din credite date pe retail, iar pe segmentul non-retail 26% sunt credite pentru clienţii mari şi 14% la IMM-uri. Creditele ipotecare reprezintă peste o treime din portofoliu, iar cele de consum mai mult de o cincime. Pe corporate, creditele pentru comerţ, producţie şi agricultură sunt pe podium

♦ Pe segmentul retail, soldul creditelor nete acordate de grupul BRD a crescut în S1/2024 cu 8,5% an/an, la aproape 26 mld. lei ♦ Pe corporate, soldul creditelor nete a crescut cu un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.