Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank: Dacă acum 30 de ani multinaţionalele din Vest care voiau să intre în Est, în România, o făceau prin intermediul Austriei/Vienei acum poate este momentul ca firmele româneşti antreprenoriale să facă drumul în sens invers, adică să se extindă pe piaţa de limbă germană, pe piaţa vestică, care poate fi un hub de expansiune
Spre deosebire de companiile din Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, ca să nu mai vorbim de companiile din Austria, companiile antreprenoriale româneşti nu prea s-au extins dincolo de piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank: Dacă acum 30 de ani multinaţionalele din Vest care voiau să intre în Est, în România, o făceau prin intermediul Austriei/Vienei acum poate este momentul ca firmele româneşti antreprenoriale să facă drumul în sens invers,
- ZF Live Special. MoonShotX. Cristian Sporiş, Raiffeisen Bank, şi Diana Dumitrescu, InnovX. Companiile locale trebuie să înceapă să privească spre pieţe internaţionale, este riscant să rămâi pe o singură piaţă. Antreprenorii ar trebui să vadă extinderea ca