Ömer Tetik, Banca Transilvania: După retail şi zona de IMM-uri, acum vrem să intrăm mai agresiv pe zona de large corporate ca să finanţăm mai mult atât companiile româneşti, cât şi cele internaţionale. Vrem să ne întărim infrastructura şi serviciile pentru a intra mai mult pe segmentul de mijloc al pieţei, adică clienţii urbani cu venituri peste medie

♦ Bankingul este un business de volum şi de aceea avem nevoie să acoperim toată economia, să ajungem la cât mai mulţi clienţi. Creşterea în continuare a Băncii Transilvania va...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.