Tarifele-şoc ale lui Trump au evaporat 2.500 mld. dolari de pe Wall Street într-o singură zi. Preşedintele apără însă taxele, chiar dacă giganţii din piaţă, inclusiv Apple, sunt în picaj liber, cu cele mai mari scăderi din ultimii 8+ ani. „Economia avea multe probleme... era un pacient bolnav”
Donald Trump şi-a apărat valul masiv de tarife vamale după ce cea mai recentă încercare a preşedintelui american de a remodela ordinea economică globală a şters aproximativ 2.500 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rebranding cu ambiţii mari: Agroland vrea să devină jucător important în sectorul agroalimentar. Ţinteşte afaceri de 100 mil. euro şi 300 de magazine în doi-trei ani
- Bursă. Banca Transilvania generează peste 30% din lichiditatea pe acţiuni de la Bursa de Valori Bucureşti, cu mai puţin de 20% din numărul de tranzacţii
- CUM EVOLUEAZĂ PIAŢA DE AUDIT ŞI CONTABILITATE DIN ROMÂNIA? Care va fi impactul AI pe piaţa de consultanţă? Urmăriţi ZF Live joi, 10 aprilie, ora 12.30, o discuţie cu Alina Goldenberg, country manager, TaxDome România
- DE CE ESTE ATÂT DE ACCESIBILĂ PIAŢA IMOBILIARĂ DIN ROMÂNIA? Cum vor evolua proiectele la apartamente dacă lumea intră în criză? Urmăriţi ZF Live joi, 10 aprilie, ora 12.00, o discuţie cu Victor Vremera, COO, SVN România
- Agroland trece printr-un rebranding şi se repoziţionează din furnizor pentru micii fermieri la jucător agroalimentar, cu ţintă de 100 mil. euro şi 300 de magazine în 2-3 ani