Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Strabag, gigant austriac şi una dintre cele mai mari companii de construcţii din Europa Centrală şi de Est, are probleme mari în Ungaria. Deoarece a greşit la construcţia unei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce se întâmplă cu programul Construct Plus, cu buget anual de 150 mil. euro, când vor fi semnate contractele?
- Knauf Insulation a început producţia de vată minerală din sticlă în noua fabrică, de 140 milioane de euro
- Asociere surpriză: Electromontaj semnează un parteneriat cu grupul olandez Tennet. Proiect de 1,75 mld. euro
- Grafic: Evoluţia stocului de spaţii logistice şi industriale în România între 2012 şi 2025
- Ce se întâmplă cu programul Construct Plus, cu buget anual de 150 mil. euro, când vor fi semnate contractele? „Există multă incertitudine în jurul implementării programului şi întârzierile din partea finanţatorului influenţează puternic încadrarea în timp