Sorin Preda, CEO Global Vision: Reinventarea în business nu trebuie să fie o reacţie la presiunea pieţei, ci o strategie constantă pentru a rămâne relevant şi competitiv într-o afacere
Reinventarea în business nu ar trebui să fie o reacţie la presiunile pieţei, ci o practică asumată periodic pentru a rămâne relevant şi competitiv în piaţă. A persevera în căutarea...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Sorin Preda, CEO Global Vision: Reinventarea în business nu trebuie să fie o reacţie la presiunea pieţei, ci o strategie constantă pentru a rămâne relevant şi competitiv într-o afacere
- Bellemonde Developement a finalizat lucrările de sistematizare şi de săpături la fundaţie pentru construcţia proiectului rezidenţial din Pipera, o investiţie totală de peste 40 mil. euro
- Bursă. Producătorul de materiale de construcţii TeraPlast a trecut pe pierdere de 7 mil. lei în primele nouă luni din an, după un profit de 6,8 mil. lei în aceeaşi perioadă din 2023. Afacerile, plus 32%
- Cum poate arătă oraşul viitorului: proiecte rezidenţiale fără parcări, dar cu tramvai „la scară“ şi limite de viteză de 30 km/h
- Pagina verde. Cum se vede dezvoltarea urbană dinspre vest: specialiştii deja vorbesc de „postinfrastructură“ şi proiecte rezidenţiale fără locuri de parcare. Surpriza? Densitatea devine o idee bună