Aplicaţia Munch a ajuns la 128 de parteneri şi a fost descărcată de 10.000 de ori în primele 3 luni de la lansarea pe plan local. Pe lângă reducerea risipei de mâncare, start-up-ul ungar vrea să reducă acum şi risipa de flori

Start-up-ul Munch din Ungaria, care a intrat pe piaţa locală în martie anul curent cu aplicaţia sa prin care vrea să contribuie la reducerea risipei alimentare, a ajuns în primele la 128 de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.