Mihai Guran, CEO al SalesOMMO: Vânzările se vor baza în continuare pe oameni, chiar dacă performanţele AI au explodat. Strategia de optimizare a interacţiunilor dintre vânzători şi clienţi poate aduce creşteri de productivitate de 30-40% pentru IMM-uri

♦ Peste 81% dintre organizaţiile de vânzări mari au experimentat deja AI-ul pe parcursul anului trecut, dar doar jumătate dintre acestea au decis să implementeze sistemele în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.