Poziţia oficială a TikTok despre investigaţia Comisiei Europene: Nu acceptăm reclamele politice plătite, eliminăm proactiv conţinutul care încalcă regulile noastre privind dezinformarea, hărţuirea şi discursul care instigă la ură, şi vom continua să colaborăm cu Comisia Europeană
Platforma TikTok a anunţat marţi, în contextul investigaţiei iniţiate de Comisia Europeană, că nu acceptă reclamele politice plătite, elimină proactiv conţinutul care încalcă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai vizitat site-uri, 16 decembrie 2024
- Aplicaţia zilei: Bears Gratitude
- ZF IT Generation. Start-up Pitch. Cristian Bărbuia, cofondator şi CEO, Safeflows – platformă pentru raportare ESG: Avem deschisă o rundă de finanţare de 750.000 euro. Pentru 2025 ţintim minim 20 de clienţi şi venituri de 200.000 euro
- După rolul toxic jucat în alegerile din România, TikTok devine ţinta unei investigaţii oficiale a Comisiei Europene. Platforma din China e în plină explozie pe piaţa locală: numărul de utilizatori a crescut cu 24% iar timpul mediu petrecut cu ochii în ecr
- ZF Live. Cosmin Răileanu, fondatorul Vindem-ieftin.ro: Piaţa construcţiilor a scăzut cu 20%, dar segmentul industrial a crescut