Roxana Băbătie, Cargus: Circa 20% din cererile, apelurile din contact center au fost rezolvate de o soluţie de inteligenţă artificială în 2024. Anul acesta lucrăm la un proiect de optimizare a rutelor curierilor folosind AI.

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, a pus accent pe automatizare şi digitalizare în 2024, integrând inteligenţa artifi­cială (AI) în diverse segmente ale...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.