Ştefan Baciu, SAS South East Europe: Anul 2024 a fost unul cu o creştere considerabilă a cifrei de afaceri în România, depăşind estimările cu peste 20%. Rezultatele au fost generate de interesul crescut al mediului de afaceri pentru soluţii de protecţie împotriva fraudelor, dar şi pentru soluţii dedicate managementului activităţilor de tip customer experience

♦ „Recomand adoptarea unui optimism moderat şi realizarea unei analize riguroase a raportului cost-beneficiu. Este esenţială alegerea soluţiilor de calitate şi a partenerilor cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.