Valul de consolidare al platformelor de livrări online ajunge şi în România: grupul eMAG a vândut Tazz către Wolt, parte din gigantul american DoorDash. România devine astfel scena unei confruntări derulate exclusiv între jucători internaţionali: Bolt (Estonia), Glovo (Spania) şi Wolt (Finlanda/SUA)

♦ De la preluarea de către eMAG în 2019, platforma Tazz a acumulat pierderi nete de 324 milioane de lei. În primul semestru din acest an afacerile Tazz crescuseră cu 24%. Grupul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.