Valul de consolidare al platformelor de livrări online ajunge şi în România: grupul eMAG a vândut Tazz către Wolt, parte din gigantul american DoorDash. România devine astfel scena unei confruntări derulate exclusiv între jucători internaţionali: Bolt (Estonia), Glovo (Spania) şi Wolt (Finlanda/SUA)
♦ De la preluarea de către eMAG în 2019, platforma Tazz a acumulat pierderi nete de 324 milioane de lei. În primul semestru din acest an afacerile Tazz crescuseră cu 24%.
Grupul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Maja Mikic, BRD: Strategia digitalizării e ca un „organism“ viu, modelată de tehnologie şi învăţare continuă
- 4iG, companie privată răsfăţată de guvernul lui Viktor Orban şi care a cumpărat DIGI din Ungaria, vrea să devină operatorul telecom preferat al maghiarilor
- Bursă. Riscuri şi oportunităţi pe Wall Street la început de 2025. Pot indicii să continue randamentele spectaculoase din ultimii ani?
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 5 ianuarie 2025
- Aplicaţia zilei: (Not Boring) Habits