ZF eCommerce Summit 2025. Bogdan Sorescu, director, eMAG Advertising: Vrem să venim cu o interfaţă dedicată vânzătorilor din platformă şi să investim foarte mult în continuare în AI şi data science

Anul acesta, eMAG Advertising ţinteşte să se dezvolte în două mari direcţii: să vină cu o interfaţă dedicată vânzătorilor din platformă şi să investească în continuare în AI...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.