ZF Live. Adrian Ţuluca, director general, Propaganda Group: În România nu a reuşit digitalul să detroneze TV-ul şi nici nu cred că se va întâmpla asta. În prezent, deşi mediul online creşte văzând cu ochii, totuşi atenţia consumatorilor scade, iar dacă pe TV attention spanul e undeva la 10-15 secunde, pe online scade sub 5 secunde

♦ „ În online atragi atenţia cu lucruri amuzante, pentru că oamenii nu mai intră pe telefonul mobil pentru a se informa. Avem nevoie de entertainment, stăm pe TikTok ca să...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.