ZF Live. Vladimir Sterescu, preşedintele Diviziei Globale de Outsourcing, CGS: Piaţa BPO din România a trecut de la activităţi repetitive la suport tehnic avansat, securitate cibernetică şi soluţii financiare complexe, domenii dominate altădată de vestul Europei şi SUA
♦ CGS România operează în prezent şase centre, unul în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Galaţi, Miercurea Ciuc şi Târgu-Jiu, oferind servicii în 19 limbi străine ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Veniturile grupului Austriacard au crescut cu aproape 10%, la 385,3 mil. euro în 2024. „Principalii contribuitori sunt proiectele de digitalizare din sectorul public din Grecia şi creşterea continuă a acestei categorii de soluţii în sectorul privat, atât
- Orange România şi-a extins reţeaua 5G/5G+ în şase noi oraşe, ajungând la un total de 50 de oraşe. „Planurile de upgrade vor continua şi anul acesta în mai multe localităţi”
- Compania din spatele ChatGPT sparge toate recordurile: OpenAI obţine o finanţare de 40 mld. de dolari condusă de SoftBank şi atinge o evaluare de 300 mld. dolari, în condiţiile în care se pregăteşte să îşi schimbe modelul non-profit
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile
- Forţa cea mai mare a businessului privat românesc este puterea de a se reinventa, iar încrederea vine din adaptare şi din echipele de oameni, în care companiile trebuie să investească