Emisiunea ŞTIU PE CE LUME TRĂIESC poate fi urmărită în fiecare miercuri, vineri şi duminică, începând cu ora 22:00, la postul TV Aleph News
Adrian Sârbu, Aleph News: Industria de apărare a României este inexistentă. Apărarea şi mai ales industria de apărare au nevoie de alocare de 10% din PIB. Care sunt cele patru puncte pentru strategia pentru apărarea României
Industria de apărare a României este inexistentă în acest moment, a subliniat Adrian Sârbu în cadrul ediţiei de miercuri a programului ŞTIU PE CE LUME TRĂIESC de pe postul de televiziune...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Raze de speranţă încep să apară pentru industria Europei de Est
- Polonia şi Ungaria îşi creează armate puternice înzestrate cu arme de ultimă generaţie. Aceasta înseamnă şi reconstruirea şi dezvoltarea industriilor locale de apărare. Un obiectiv final sunt exporturile
- Cum se poate retehnologiza industria de apărare din România? Mai multe companii din Utah, SUA, participă la întâlniri cu industria de apărare din România
- Mihai Petre, Director, EY: Restructurarea serviciilor vamale în 2025 - digitalizare şi reorganizare în contextul întrării României în Spaţiul Schengen
- Tarifele de 25% impuse de SUA produselor din UE ameninţă exporturile româneşti. iBanFirst: Dacă măsurile vor fi implementate, multe companii locale vor resimţi un impact semnificativ asupra profitabilităţii şi volumului vânzărilor externe