Pentru o administraţie eficientă, împărţiţi la trei numărul de entităţi din subordinea fiecărui minister
Sorin Pâslaru, ZF: Dacă noi ţinem într-un singur portofel cartea de identitate, carnetul de conducere şi paşaportul, de ce Ministerul de Interne are nevoie de trei direcţii diferite - de Evidenţa Persoanelor, de Permise şi de Paşapoarte, fiecare cu chestorii, cu directorii şi cu organigramele sale?
Toată lumea spune că ar trebui eficientizată şi digitalizată administraţia publică, însă când ajungem la execuţie fiecare direcţie, agenţie sau autoritate îşi găseşte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Prima taxă de aglomeraţie din SUA aduce o reducere dramatică a traficului în New York
- Polat Energy, Rolls-Royce încheie cel mai amplu acord în domeniul stocării energiei în baterii din Turcia
- Un număr în creştere de companii din Germania vor să crească preţurile
- Ştefan Vuza, Chimcomplex: Solicităm reconsiderarea deciziei de anulare a contractului pentru ajutorul de stat de la Ministerul Economiei
- Campanie ZF pentru o administraţie eficientă şi digitală. Statul român are 1,3 milioane de bugetari. Câţi sunt poliţişti, militari, doctori, profesori? Cine sufocă aparatul administrativ? Reprezentanţii mediului de business: „Noi plătim prea mult pentru