Proiect MoonShotX - Raiffeisen Bank. Sorin Suciu, Raiffeisen Bank şi Diana Dumitrescu, InnovX
Digitalizarea este un element-cheie prin care o companie s-ar scala mai uşor la nivel internaţional. Generaţia tânără joacă un rol critic în promovarea unei mentalităţi de scalare internaţională
♦ Sorin Suciu: „Pentru prima generaţie, mai ales anumite businessuri mai tradiţionale, există o reticenţă de a ieşi pe pieţe externe, dar vedem că sunt implicaţi cei din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ştefan Bărbulescu, fondator, Angus Farm: Am început în 2017 exclusiv cu exporturi, acum 60% vindem în România
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Balkanica, firmă care distribuie produse autohtone în comunităţile de români din Europa şi SUA, vrea să intre pe piaţa locală cu bunuri din regiune. „Distribuim deja 80 de articole din Bulgaria, din Turcia şi vrem şi din al
- Antreprenori locali. Economistul din Focşani care a dezvoltat un business cu 500 de angajaţi şi afaceri de peste 53 mil. lei în servicii profesionale de curăţenie: „Colaborăm cu peste 60% dintre marile centre comerciale din România“
- Zece afaceri fondate de antreprenoare din România intră în finala programului She’s Next, derulat de ING şi Visa, cu granturi totale de 60.000 de euro
- Analiză Analiză ZF. Cum au devenit Bulgaria, Polonia şi Ungaria cei mai mari „duşmani“ comerciali ai României. Deficitul comercial cu cei trei vecini s-a triplat în 10 ani, de la 3,5 mld. euro la 9,3 mld. euro