Gala Campioni în Business, Cluj-Napoca, un proiect derulat de Raiffeisen Bank, PwC România şi Sarmis Capital, a premiat cele mai performante companii din regiunea Transilvaniei. „Principala idee care trebuie urmărită într-o firmă, după ce s-a stabilizat echipa, este să nu ai creştere fără profit. Iar reţetă de creştere nu există: trebuie să amesteci ingredientele, să le guşti şi să te adaptezi!“
♦ Premiile Campioni în Business sunt acordate în funcţie de dinamica cifrei de afaceri, a profitului şi a numărului de angajaţi, dar şi a altor criterii calitative ♦ În...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum să creşti, dacă nu te finanţezi? Florian Neagu, BNR: Toate firmele de succes au avut întotdeauna în spate pe cineva care să le finanţeze: o bancă, un IFN, un finanţator
- „Principala idee care trebuie urmărită într-o firmă, după ce s-a stabilizat echipa, este să nu ai creştere fără profit. Iar reţetă de creştere nu există: trebuie să amesteci ingredientele, să le guşti şi să te adaptezi!“
- Conferinţa ZF Cele mai dinamice companii din România 2024. Creşterea unui business este scumpă. Trebuie să fii atent la modul în care aloci resursele
- Digitalizarea în banking. Aproape 60% din populaţia inclusă financiar şi circa 90% dintre firme fac plăţi prin internet/mobile banking. Gradul de incluziune financiară în rândul adulţilor din România a depăşit 70%
- După 30 de ani, numărul companiilor aproape s-a triplat, dar bancabilitatea încă lasă de dorit. Circa 260.000 de companii din peste 800.000 existente au capitaluri negative. Unul din motive ar fi lipsa de încredere în viitor, dar în acelaşi timp şi credit