ZF Live. Costin Ciora, financial analysis assistant professor, ASE: Companiile în care CEO-ul preia strategia de pricing şi pune cap la cap departamentele de marketing, financiar şi comercial pot avea o creştere a profitabilităţii cu până la 35%

♦  Disponibilitatea clientului de a plăti şi valoarea reală a produsului ar trebui să fie elementele de bază în strategia de stabilire a preţului  ♦  Există mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.