ZF Live. Laurenţiu Stan, managing partner, Kapital Minds: Companiile româneşti sunt într-o stare de expectativă. Antreprenorii aşteaptă să ştie mai sigur pe ce se bazează pentru a-şi face planurile pentru anii următori şi nu se aruncă la investiţii prea mari care nu sunt necesare
♦ În următoarea perioadă, ar putea avea loc tot mai multe proceduri de exit din companiile cu vechime pe piaţa locală, întrucât au trecut mai mult de 30 de ani de când...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce faci cu banii tai? Emisiune ZF sub umbrela FIT – Finanţe pe înţelesul tuturor, programul de educaţie al Băncii Transilvania. De ce vor tinerii să devină antreprenori? „Caută să aibă proiecte cu impact în comunitate“
- Grafic: Evoluţia producţiei de struguri din România în perioada 2015-2024
- Germania promite miliarde de euro pentru susţinerea dezvoltării start-up-urilor
- Analiză Analiză ZF. Cum au ajuns promoţiile să fie cuvântul de ordine în retail? Aproape un sfert din vânzările de bunuri de larg consum vin din produsele „la ofertă“
- GEN Z. Un sfert dintre afaceri, începute cu bani de la familie şi prieteni