Ştefania Harabagiu, Brand Support: Formatorii de tendinţe în creaţie sunt în mediul digital
Ştefania Harabagiu, fondatoarea agenţiei de publicitate Brand Support, crede că pe partea de creaţie, adevăraţii formatori de tendinţe sunt în mediul digital.
"Dacă ne conectăm la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum vrea un grup de investitori din SUA şi Canada să ducă vinul românesc la export folosindu-se de Dracula şi de numele scriitorului Bram Stoker?
- Craiova, oraş de business şi centru cultural - proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Vlad Drăgulescu, Festivalul Shakespeare din Craiova: Ediţia din acest an a adunat 200.000 de spectatori. Am avut 380 de evenimente şi 1.800 de artişti din 34 de ţări
- Conferinţa ZF Cele mai dinamice companii din România. Nu există o reţetă standard pentru succesul unei companii, însă antreprenorii români trebuie să îşi antreneze abilităţile şi capacităţile pentru a inova şi anticipa constant
- Urmează ZF Agrobusiness Summit 2024. „Cum depăşim 2024, un an de încercare pentru agricultură? Drumul spre performanţă în agribusiness“. Circa 40 de camioane intră zilnic în România cu carne, brânză, pâine sau foietaje din Spania, Germania şi Italia, ţări
- Raul Filip, deputy CEO al Altex: Menţinem strategia pentru 2025, continuăm să investim şi ne-am bugetat un nou avans al vânzărilor. Noi putem creşte şi dacă piaţa scade. Altex are în fiecare an un buget de investiţii de 20-30 de milioane de euro