ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raft, la un birou de credite sau în faţa unui produs
♦ Astăzi, campaniile de comunicare trebuie să fie mai lungi, iar brandurile trebuie să fie prezente pe mai multe canale ♦ Platformele sociale sunt foarte importante...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul de încălţăminte Benvenuti: Pentru 2025 este greu să facem estimări, însă vom încerca să ne menţinem businessul cel puţin la nivelul anului 2024
- Compania finlandeză Wolt a finalizat achiziţia platformei Tazz de la eMAG şi va lansa oficial brandul pe piata locală în cursul acestui an
- Un magnat din industria cosmeticelor îşi închide fabrica din Polonia
- Grupul baltic Piletilevi, acţionarul majoritar al Bilete.ro, Entertix.ro şi Myticket.ro, devine PLG după un proces de rebranding pentru pieţele internaţionale
- Afaceri de la zero. Stup Edition. Bianca Bideac a transformat pasiunea sa pentru creaţia de ilustraţii după ce a renunţat la jobul său din domeniul achiziţiilor. „Companiile sunt din ce în ce mai interesate de partea de ilustraţii, de a cumpăra produse de