ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raft, la un birou de credite sau în faţa unui produs
♦ Astăzi, campaniile de comunicare trebuie să fie mai lungi, iar brandurile trebuie să fie prezente pe mai multe canale ♦ Platformele sociale sunt foarte importante...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Gen Z Trends. Sigur, UNTOLD atrage atenţia, dar ce spui de Festivalul Trufelor de la Cacica sau de Festivalul Brânzei de la Răşinari? Potenţialul festivalurilor gastronomice este uriaş, iar impactul asupra comunităţilor locale de mici producători este inc
- Dincolo de economie şi politică monetară, forţa Taylor Swift se resimte acum în politică şi pe burse
- Reteaua THAIco SPA, prezentă în România de peste 10 ani, are în plan investitii de circa 3,5 milioane euro pentru a deschide două noi centre wellness în acest an, după ce a inaugurat recent cea de-a patra locatie, în zona Pipera din Bucureşti
- ZF Live. Eliza Rogalski, managing partner, Rogalski Damaschin: Cea mai importantă resursă, în mod paradoxal, nu mai sunt banii, ci atenţia oamenilor. Căutăm acele idei şi strategii care captează atenţia oamenilor şi care îi conduc de la un ecran la un raf
- Iulius Mall Suceava a intrat într-un proces de extindere estimat la 40 milioane euro. Lucrările vor fi finalizate în prima jumătate a anului 2025