Studiu: Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri
Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri; iar peste jumătate dintre cei chestionaţi spun că un produs trebuie să aibă mai mult de 10 recenzii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Agricultura trage în jos comerţul cu ridicata. Scădere în octombrie
- Scădere importantă în sectorul serviciilor pentru firme în octombrie
- Producţia industrială a scăzut în primele zece luni ale anului
- BNR lansează o monedă de aur cu tema Istoria aurului – Tezaurul de la Apahida
- Consiliul Concurenţei a autorizat condiţionat preluarea Profi de către Mega Image