Studiu: Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri
Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri; iar peste jumătate dintre cei chestionaţi spun că un produs trebuie să aibă mai mult de 10 recenzii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- INS: Comerţul cu autovehicule şi motociclete a crescut în primele nouă luni ale anului
- Sectorul construcţiilor suferă. INS: Volumul lucrărilor este în scădere în primele nouă luni ale anului
- România produce mai puţină energie, dar consumă mai mult
- INS: salariul mediu brut în septembrie, cu 110 mai mare decât cel din august
- Tesla Model 3 şi Tesla Model Y, cele mai vândute autoturisme 100% electrice în octombrie