ANALIZĂ ZF. La farmacie ca la supermarket. Românii cheltuie cu 30% mai mult pe medicamente fără reţetă faţă de vecinii din ţările din jur. „Există tendinţa de a se crede reclama la televizor. Se cumpără un produs mai scump pentru că i se face publicitate“

♦ Companiile farmaceutice au investit în 2023 peste 120 de milioane de euro în publicitatea TV, o creştere de 28% a bugetelor faţă de anul anterior  ♦ Reclamele la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.