Cătălina Pîntea, Farmexim Group: Farmacia nu mai este văzută ca un loc de unde pacienţii îşi cumpără medicamentele, ci tinde să devină un furnizor de servicii medicale şi farmaceutice
Farmacia nu mai este percepută doar ca un simplu punct de vânzare a medicamentelor, ci tinde să evolueze într-un furnizor integrat de servicii medicale şi farmaceutice. Astfel, în contextul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce soluţii avem să susţinem producţia de medicamente în România? Investitorii au nevoie de încredere, programe speciale pentru industrie şi facilităţi fiscale din partea statului
- ZF Health&Pharma Summit 2024, ziua 1. Farmaciştii şi distribuitorii de medicamente: Farmacia devine un furnizor de servicii medicale pentru a se diferenţia în piaţă, trebuie să se schimbe pentru a rămâne relevantă
- ZF/Libra Internet Bank Profesii Liberale. În ce investesc profesioniştii din laboratoarele de tehnică dentară: „Cele mai dese solicitări sunt pentru achiziţia de echipamente performante“
- Grafic: Impactul afacerilor de familie în economie
- Una din 200 de companii active în România e în incapacitate de plată. În construcţii, HoReCa şi în producţia de energie, incidenţa insolvenţelor e dublă