Business sportiv. Daniel Santa, director, Braşov Running Festival: Dacă o companie mare nu s-ar rezuma la a sponsoriza un sportiv, ci l-ar implica masiv şi în campaniile sale de comunicare, ar ajuta enorm la notorietatea sportivului şi la popularizarea sportului

♦ Braşov Running Festival a organizat deja trei ediţii ale competiţiei, reuşind astfel să pună România pe harta mondială a atletismului ♦ Pentru anul acesta, organizatorii se...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.