Business sportiv. Tinerii sportivi, viitorul performanţei locale. Cine îi sprijină şi cum pot atrage juniorii suportul financiar al companiilor? „La nivel de juniorat, companiile se asociază cu sportul dacă cunosc pe cineva acolo, pe relaţiile umane, care cred că reprezintă peste 90% din aceste colaborări“

♦ Spre deosebire de sportul de performanţă la nivel de seniori, unde vizibilitatea este mult mai mare şi există o comunitate de oameni mult mai numeroasă, în cazul juniorilor,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.