Gen Z. Idei de business: câţiva studenţi vor să creeze un produs pentru bolile cardiovasculare pornind chiar de la viţa-de-vie. Potenţialul pieţei este foarte mare

♦  Câţiva studenţi bucureşteni au folosit trei ingrediente, agricultură, sănătate şi sustenabilitate, şi ar putea ajunge pe un produs cu o cerere sigură. VitisBIOTIC este...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.