ZF vă invită să descoperiţi 25 de ani de business prin puterea cifrelor, a oamenilor, a companiilor şi a evenimentelor care au marcat modul în care arată astăzi România.
ZF 25 de ani. Cine sunt CEOs din construcţii, agricultură, farma sau banking care au migrat de la o companie la alta?
Fie că au trecut direct la o companie concurentă, fie că au făcut un „ocol“ în alte firme sau industrii, mai mulţi manageri din companii de top în domenii precum construcţii,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Spitalele din ţară găsesc greu medici. Managerii: Scoatem posturi la concurs, dar nu se prezintă nimeni
- ZF Live. Costin Ciora, ASE Bucureşti, CEE advisor, Simon-Kucher: Strategia generală a tarifelor impuse de SUA s-ar putea să fie una bună pe termen lung. Întrebarea este cum se va împărţi acest cost suplimentar
- Aurelian Chitez, Colorful.hr: Inteligenţa artificială oferă trei perspective, dincolo de zona operaţională: experienţă, predictibilitate şi timp
- ZF Live. Remus Ioan Ştefureac, director, INSCOP research: Dacă ne uităm dincolo de Chitila, dincolo de Dâmboviţa şi mergem în România profundă, vom constata că lucrurile sunt mai bune decât în urmă cu opt ani, sunt excepţional mai bune decât în urmă cu 18
- Bodo B. Schlegelmilch, decan, WU Executive Academy: Managerii au nevoie de învăţare continuă pentru a trece peste toate turbulenţele de care se lovesc companiile lor