Fraţii Florescu au vândut agenţia de media Zenith România către grupul francez Publicis
Gigantul francez din domeniul publicităţii Publicis Groupe, cu afaceri anuale de 6,6 miliarde de euro anul trecut, a achiziţionat agenţia de media buying Zenith România, una dintre cele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi, o franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi, depăşind pragul de 2400 de magazine la nivel national
- Rudi Vizental, CEO şi cofondator ROCA Investments: României îi lipseşte acel pilon puternic care să încurajeze dezvoltarea zonei de private equity. România este de cinci ori mai mică decât ce se întâmplă în Est, adică de 25 de ori mai mică decât fenomenul
- În Ungaria, fotbalul este o prioritate naţională şi o obsesie politică, iar arenele fotbalistice sunt opere de artă şi simboluri ale puterii. În Polonia, construcţia de stadioane moderne a salvat economia din criză. Şi totuşi, naţionalele acestor ţări n-a
- Farmec: Cea mai importantă investiţie din următoarea perioadă este demararea construcţiei unei noi fabrici, care ar permite dublarea capacităţii de producţie
- Alka, producătorul Toortitzi, şi-a bugetat exporturi mai mari cu 30% anul acesta, la peste 200 milioane de lei