Retailul românesc a bătut pasul pe loc la 14 mld. euro. Consumul nu-şi revine nici în 2014, dar preţurile cresc
Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în reţelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount şi în comerţul tradiţional, o sumă similară cu cea din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Două tranzacţii majore finalizate şi un actor nou care vine să schimbe regulile jocului pe o piaţă de aproape 30 mld. euro. Ce altceva s-a mai întâmplat în 2024 în comerţul alimentar?
- Afaceri de la zero. Alina Măgureanu a pornit Mon Bebe, un mic producător de haine pentru copii din Târgovişte. „Am deschis un atelier de croitorie pentru a ne realiza ţinute, dar apoi ne-am dat seama că poate fi un business real şi am început să facem hai
- Moldovan Carmangerie ar putea începe anul viitor construcţia unei noi fabrici de semipreparate „Segmentul de mezeluri fierte-afumate nu prea mai prezintă interes”
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”