Micii comercianţi, sufocaţi de expansiunea lanţurilor internaţionale, aleg fie să intre sub umbrela francizelor, fie să se specializeze
„Sub o umbrelă mare te plouă mai puţin“, spune un acţionar al magazinelor Sigma din Giurgiu care au intrat recent în franciza Carrefour .
WikiZF: Profilul companiei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Vin. Miliarde de picături profitabile
- Exclusiv ZF Corporate Băuturi nonalcoolice. Lupta giganţilor
- Exclusiv ZF Corporate Dulciuri, cafea, snacksuri. Mai dulce
- Exclusiv ZF Corporate Uleiuri vegetale. Înapoi la vremuri normale?
- Exclusiv ZF Corporate Morărit, panificaţie. Spre noi orizonturi