FAN Courier: Viteza cu care circulă camioanele scade de la lună la lună. Statul să îşi facă treaba, să ridice autostrăzi!
În România nu există nici acum o autostradă care să lege vestul de est sau nordul de sud, în timp ce planurile privind infrastructura rutieră se schimbă de la un guvern la altul, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un an de pomină pentru industria auto: Încetinirea industriei în toată Europa a lovit din plin producătorii de piese auto, iar pierderile de locuri de muncă s-au dublat în 2024. Peste 30.000 de oameni au fost concediaţi doar în la producătorii de piese an
- N-a fost anul lor: numărul firmelor nou create în agricultură a scăzut cu 75% în 2024, iar în comerţul auto sunt 13 firme noi în unsprezece luni. Declinul este de 98%
- Atenţie, şoferi: Restricţii de circulaţie în perioda Anului Nou
- Taxa pe stâlp se amână. Premierul Ciolacu: Introducerea impozitului pe construcţii speciale nu se va aplica decât după ce vor fi emise normele şi după ce ministrul finanţelor va avea discuţii cu marile companii care vor urma să aibă investiţii
- Analiză Antreprenorii români au prins curaj să iasă cu achiziţii în afara graniţelor: 2024 este anul cu cele mai multe tranzacţii făcute de români peste hotare