Analiză ZF: Medicamentele şi produsele alimentare se bat pentru prima poziţie în topul celor mai difuzate reclame
Alimentele şi băuturile, medicamentele fără reţetă, cosmeticele, industria telecom, dar şi creditele domină topul celor mai frecvente reclame difuzate pe trei dintre cele mai urmărite...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tiberiu Dăneţiu, Auchan România, despre pariul pe retail media: Am adăugat comerţului nostru o centrală media, oferind brandurilor comunicare 360 şi soluţii publicitare ţintite şi măsurabile. Peste 200 de companii apelează la serviciile noastre
- Sesiuni de Training pentru Publicarea Academică – Sprijin pentru Comunitatea Ştiinţifică din România
- Agenţia de publicitate Brand Management, fondată de Laurenţiu Jiga, şi-a majorat afacerile cu aproape 40% în 2024, la 15 milioane de lei, pe fondul majorării volumului de campanii implementate şi a bugetelor alocate de branduri
- ZF IT Generation. Footprints AI - platformă AI pentru retail media: Am crescut veniturile de şase ori în 2024 şi vom accelera expansiunea în Europa Centrală şi de Est
- Sesiuni de Training pentru Publicarea Academică – Sprijin pentru Comunitatea Ştiinţifică din România