PwC: Piaţa de media şi divertisment va atinge pragul de 3 mld.dolari în 2019, în creştere cu 7,1%; cele mai dinamice segmente sunt cel de servicii gen Netflix şi HBO Go, jocurile video şi publicitatea pe internet
Industria de media şi divertisment din România va atinge în 2019 pragul de 3 miliarde de dolari, în creştere cu 7,1% comparativ cu 2018, însă rămâne cea mai mică piaţă din Europa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Heineken România a început producţia de cidru Strongbow la fabrica din Miercurea Ciuc. Până anul trecut cidrul era importat din Bulgaria
- ZF IT Generation. Marius Dosinescu, Adverlink.net - marketplace pentru „publisheri şi advertiseri“: Vrem ca anul viitor să ajungem la 1.000 de clienţi cu o medie de 200 de euro a abonamentelor lunare. După România, planul este să mergem către SUA, Canada
- In the Spotlight, un proiect ZF, powered by Mastercard. Alexandru Cîrlan, Lensa: Brandurile româneşti ies acum dincolo de graniţă pentru că au pregătirea necesară, au disponibilitatea financiară. Nu mai este nici pe departe un vis îndepărtat
- Doar în 2024 Comisia Europeană a trimis peste 1.000 de alerte privind riscurile pe care le aduc produse cosmetice de la branduri precum Dove, Nivea, L’Oreal sau Pantene. Ce înseamnă asta?
- Business sportiv. Visa a investit 150.000 de euro în renovarea unui skatepark din Bucureşti. Cătălin Creţu, Visa Europe: „Astfel de sporturi au nevoie de mai mult ajutor decât fotbalul, în care investeşte toată lumea. Avem mai multe proiecte în vizor pent