Velrom, un producător de panificaţie din Târgovişte, se extinde în Buzău şi investeşte aproape 9 mil. lei într-un lanţ alimentar integrat. Compania are peste 200 de angajaţi
Velrom din Târgovişte, un producător de panificaţie cu distribuţie naţională prin lanţurile mari de magazine, investeşte 8,8 milioane de lei, din fonduri europene, într-un lanţ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce se anunţă pe piaţa de HR în 2025? Cum vor evolua salariile? Urmăriţi ZF Live vineri, 3 ianuarie, ora 12.40, o discuţie cu Marius Opriş, partener Ascendis
- Ce înseamnă un spaţiu creativ de marketing, publicitate, foto şi video? Cum funcţionează şi pe cine poate să adune în jur? Urmăriţi ZF Live vineri, 3 ianuarie, ora 12.00, o discuţie cu Daniel Ionescu, CEO & fondator The Krown:11
- Sindicatele din industria alimentară pregătesc actiuni de protest: Prin Ordonanţa trenuleţ, Guvernul speră să vadă luminiţa de la capătul tunelului, dar sigur va intra cu trenuleţul numit România direct în zid, iar efectele catastrofale ale acestei ordona
- REDIFUZARE Afaceri de la Zero. Kinga Kelemen din Cluj-Napoca, de profesie dramaturg, a pornit Lanelka, un brand sub care creează haine refolosind materiale naturale: „ Este un brand de slow fashion, cu clienţi care revin, materiale sustenabile şi naturale
- Ameninţările lui Trump cu tarife provoacă haos la nivelul lanţurilor de aprovizionare, iar consumatorii vor fi cei care vor suporta costurile în creştere