Un nou jucător pe piaţa hotelieră. Grupul hotelier Fattal intră în România şi cumpără hotelul Golden Tulip de pe Calea Victoriei pentru 9,5 milioane euro. România alături de Ungaria, Portugalia şi Anglia au atras achiziţii de 98 mil. euro în sectorul hotelier din partea grupului Fattal din Israel, potrivit presei israeliene
Fattal Group a cumpărat hotelul Golden Tulp din Bucureşti, amplasat la intersecţia dintre b-dul Dacia şi Calea Victoriei, cu aproximativ 9,5 mil. euro, potrivit Globes. Hotelul are 81 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotelurile de pe litoralul bulgăresc se confruntă cu penurii de forţă de muncă înaintea sezonului estival
- Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania.Răzvan Pîrjol, Turism Felix: Băile Felix trebuie să se repoziţioneze, din staţiune de tratament să devină destinaţie de wellness. Turism Felix operează cinci hoteluri aflate în staţiu
- Mai multă prudenţă în cheltuieli: companiile ar putea apăsa frâna călătoriilor în scop de business însă este aşteptată. Domeniul organizării evenimentelor se află pe un trend ascendent în ultimii ani, companiile fiind mult mai angrenate în astfel de activ
- România are şanse mici să prindă turismul de masă din Bulgaria sau Grecia, dar poate atrage turiştii individuali pe diferite nişe. „Putem creşte cu 20% pe an, iar în 7 ani putem ajunge la 10 milioane de turişti străini“
- Supliment ZF Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare