Opt dintre cele mai valoroase 10 branduri de modă din lume sunt prezente în România, singurele nume care lipsesc sunt Uniqlo şi Hermes
♦ Pragul de intrare în acest clasament sare de 10 mld. dolari.
Nike, Gucci şi Adidas sunt cele mai valoroase trei mărci de modă din lume în 2020, arată cel mai nou raport al...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Moldovan Carmangerie ar putea începe anul viitor construcţia unei noi fabrici de semipreparate „Segmentul de mezeluri fierte-afumate nu prea mai prezintă interes”
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”
- Decembrie vine cu vânzări record pentru producătorii de preparate din carne şi de vinuri „Vânzările sunt aproape duble faţă de o lună normală”
- Cât valorează cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România: Câţi bani ar trebui să scoată din buzunare un investitor care vrea să cumpere Lidl, Kaufland, Carrefour sau Mega Image?