Cum va funcţiona registrul de evidenţă a clienţilor care vin la restaurante şi ce date vor fi colectate: „Este vorba despre registrul obişnuit de rezervări al unui restaurant. Singura diferenţă este că acum ţinerea registrului nu mai rămâne la latitudinea restaurantului. Dacă restaurantul intenţionează să prelucreze datele în scop de marketing direct, atunci va trebui să ceară clientului consimţământul explicit în acest scop.“
Patronii de terase sunt obligaţi să aibă un registru de evidenţă a rezervării clienţilor pentru ca aceştia din urmă să poată fi contactaţi în cazul apariţiei unor cazuri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa „Pentru o agricultură profitabilă“. „Adaptarea” este cuvântul de ordine în 2024. Trebuie să ne întoarcem la agricultura fără plug pentru a conserva apa în sol, în contextul fenomenelor meteo extreme
- GEN Z Finance. Nu te culca pe o ureche şi află cum poţi face un business cu perne cu 600 de euro chiar la 21 de ani
- GEN Z Lifestyle. Oldies but goldies. Cum au devenit clubul de plimbări prin natură, clubul de cină sau vacanţa luată prin agenţie pasiuni pentru tine, deşi poate erau practicate de bunicii tăi? Tehnologia devine un facilitator pentru un alt fel de interac
- Cultura berii din Cehia primeşte statutul de moştenire culturală intangibilă
- ZF Agropower. Nicanor Negru, directorul producătorului de miere Regina Naturii din Republica Moldova, care a intrat pe piaţa românească în 2016: „Preţul mierii a fost în scădere continuă în ultimii trei ani, iar acum există speranţa că va creşte“