Un român cumpără anual patru săpunuri pe care cheltuie în medie 10 lei. Dove curăţă singur 20% din vânzări, brandul fiind urmat de alte produse aduse din import
♦ Românii cheltuie anual peste 200 mil. lei pe săpun – solid şi lichid -, piaţa fiind aşteptată să crească în 2020 cu 2% faţă de anul anterior, dar fiind cu 40% mai mare faţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lion’s Head, proprietarul complexului de birouri Oregon Park, a cumpărat un teren de 15 hectare în Popeşti Leordeni, în sudul Bucureştiului
- O întrebare de 2,4 mld. euro: ce se întâmplă cu exporturile româneşti în SUA dacă administraţia Trump impune tarife vamale pe produsele din Uniunea Europeană?
- Încă o mutare făcută de unul dintre cei mai mari berari. Tuborg România l-a numit şef pe vânzări pe Gheorghe Andresz, un executiv cu peste 20 de ani de experienţă în sectorul băuturilor
- Afaceri de la Zero. Valentina Ioniţă a dezvoltat în familie brandurile Legume de ţară şi Băcănia cu poveşti în căutarea unei hrane sănătoase
- Pagina verde. EcoNews ZF