ZF Live. Anca Rarău, Brandocracy: O investiţie de marketing este recuperată în 3-6 luni, în funcţie de cât de intensă este campania de comunicare. Piaţa s-a schimbat de-a lungul timpului, companiile vin spre noi şi vor să afle cum să vândă mai bine, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding
Antreprenorii înţeleg mai bine brandingul acum faţă de trecut, din ce în ce mai mulţi antreprenori români caută să îşi dezvolte partea de branding iar companiile vor să afle cum pot...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- Polonia interzice „preluările ostile“ ale unor companii cheie locale de media de către aliaţii lui Orban
- Alex Melcovich BH, din grupul Merlin Beverages, va instala până în iunie echipamentele în noua fabrică de băuturi, în care va investi 50 mil. euro. Din valoarea totală a investiţiei, 70% reprezintă ajutor de stat
- Cum explică Consiliul Concurenţei că a aprobat preluarea Profi de către proprietarul Mega Image, o tranzacţie unde jucătorul-gigant nou creat are 17% din comerţul alimentar? În SUA, a fost respinsă tranzacţia dintre două reţele care ar fi avut 14%
- Business sportiv. În drumul spre Mondial, România va întâlni echipe precum Austria, Bosnia, Cipru şi San Marino. Cât valorează fiecare echipă şi care sunt şansele României?