Lidl a instalat case self-checkout în 30 de magazine şi vrea să dezvolte proiectul pentru că există cerere. Germanii au local aproape 300 de magazine cu profil discount şi continuă expansiunea
Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România. Asta înseamnă că puţin peste 10% din totalul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vânzările de electro-IT au crescut pe linie în 2024, însă ritmul pe segmente variază de la cer la pământ, de la 2% la 55%
- Tendinţe pe piaţa berii artizanale. Cum încearcă artizanii din sectorul berii să crească: primii berari au deschis baruri în centrul oraşului, iar ceilalţi îşi deschid porţile pentru consumatori
- Afaceri de la Zero. Familia Neacşu a investit 200.000 de euro într-un muzeu de divertisment în centrul Bucureştiului. „Vrem să ducem acest concept şi în alt oraş mare al României“.
- Pentru ce a plătit Ahold Delhaize 1,3 mld. euro pe Profi: Activele cuantificabile sunt evaluate la 570 mil. euro, iar restul „goodwill“. Ce înseamnă asta?
- Pentru ce a plătit grupul Ahold Delhaize 1,3 mld. euro când a preluat Profi? Activele cuantificabile valorează 570 mil. euro, iar restul reprezintă potenţialul de business, sinergiile şi satul românesc