Turismul de business, încotro? Abia în 2023 vom ajunge la acelaşi nivel de pasageri înregistrat în 2019. Ritmul campaniilor de vaccinare va avea un impact pozitiv asupra reluării călătoriilor de business
Tehnologia trebuie să joace un rol tot mai important în turism în general şi în cel de business în special, iar companiile trebuie să se arate mai flexibile când vine vorba de condiţiile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Dominic Marcu a fondat şcoala de schi şi snowboard Snowline din Azuga şi atrage la lecţii de schi şi tabere 1.000 de copii în sezonul de iarnă
- ZF LIVE. Marian Olteanu, fondatorul Gramma Wines: Suntem o podgorie urbană, nu există în ţară o cramă mai apropiată de un oraş important. Suntem la doar 7,5 km de Palatul Culturii din Iaşi
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum se va schimba modul de a călători? „Trendul de personalizare a vacanţelor e unul crescător. E din ce în ce mai greu să aduni oamenii pe un pachet pe care vrei tu să îl vinzi”
- ANAT: Majorarea impozitului pe dividende este o dublă impozitare, profitul companiilor fiind deja taxat. Este o supraimpozitare care afectează tocmai firmele care produc valoare şi contribuie substanţial la bugetul de stat
- Topul destinaţiilor de călătorie în 2025. Ce loc ocupă România în clasamentul revistei americane Vogue?